Elektronik İmza Sertifikası Hakkında Duyuru

     Üniversitemizde elektronik imza çalışmaları kapsamında, akademik personelimizin kurumsal e-posta adreslerini de içeren listesi Personel Daire Başkanlığımız tarafından, sertifikasyon sağlayıcı kurum olan Kamu Sertifikasyon Merkezi (Kamu SM)’e gönderilerek süreç başlatılmıştır.

     Kamu SM tarafından, listelerin tasnifi ve kimlik doğrulama işlemi sonrasında akademik personelimizin odu.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adreslerine, Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru erişim Parolası gönderilmiştir.

     Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından gönderilen erişim parolası ile sistemden alınacak Başvuru Formu akademik personelimiz tarafından doldurulup formun çıktısı alınarak ıslak imzalı olarak Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderilmek üzere 16 Mart 2016 tarihine kadar Genel Sekreterliğimize ulaştırılması gerekmektedir.

     Başvuru Formlarının Kamu Sertifikasyon Merkezine ulaşmasını takiben üretilecek sertifikalar kurye ile Elektronik imza sahiplerine ulaştırılacaktır.

     Herhangi bir nedenle odu.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresine erişim parolası ulaşmayan personelimiz mail hesaplarına erişim parolası mailinin https://basvuru.kamusm.gov.tr/bs/sifreunutma.go adresinden yeniden gönderilmesini sağlayabilecektir. 

Duyurulur…

Kayıt Tarihi 10.03.2016 18:18:03