- Anasayfa
- Duyurular
Ordu Üniversitesi Görevde Yükselme Sınavı İlanı
ORDU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ'NDEN
GÖREVDE YÜKSELME SINAV İLANI
Üniversitemize, 12/11/2005 tarih ve 25991 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe giren ve 30/06/2011 tarih ve 27980 sayılı Resmi Gazete ile değiştirilen “Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” uyarınca, Rektörlük Makamı'nın 02/07/2013 tarih ve 69452228-774.05.02/1711 sayılı Oluru ile aşağıda unvan ve nitelikleri belirtilen boş idari kadrolar için Görevde Yükselme Eğitimi ve Sınavı sonucunda kurum içi eleman alınacaktır.
İLAN TARİHİ
12/08/2013 Pazartesi |
|
SON BAŞVURU TARİHİ |
20/08/2013 Salı (mesai bitimi) |
İLGİLİ DAİRE BAŞKANLIKLARI VEYA BİRİM AMİRLERİNİN, BAŞVURU DİLEKÇELERİNİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞINA GÖNDERECEĞİ SON TARİH |
27/08/2013 Salı (mesai bitimi) |
GÖREVDE YÜKSELME EĞİTİMİNİ YAPACAK KURUM |
Ordu Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı |
GÖREVDE YÜKSELME SINAVINI YAPACAK KURUM |
ÖSYM |
SINAV TARİHİ VE SAATİ |
27/10/2013 Pazar - 09.30 |
SINAV YERİ |
ANKARA |
. Aşağıda belirtilen kadrolar için aranacak genel ve özel şartları taşıyan adaylar; başvuracağı birim, kadro unvanını ve kadro derecesini belirten müracaat ön değerlendirme formu (Ek-1) ile dilekçe (Ek-2) kullanılarak kapalı zarf içerisinde, istenen mezuniyet belgesinin onaylı bir suretini ve bir adet fotoğraf ekleyerek, ilanın Üniversitemizin web sayfasından yayımlandığı tarihten itibaren yedi işgünü içerisinde halen görev yaptıkları birimlere başvuracaklardır. Birimlerin başvuru dilekçe ve evraklarını üst yazı ile birlikte ilanın bitim tarihinden itibaren en geç beş işgünü içerisinde Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına göndermeleri gerekmektedir.
. Adayların, halen bulundukları kazanılmış hak aylığı müktesebine uygun dereceyi (En çok üç derece altında veya üç derece üstünde) seçmeleri gerekmektedir.
. Adaylar, ilan edilen kadrolardan ancak birine başvurabilirler.
. Görevde Yükselme Sınavı, yönetmeliğin 17’nci maddesinde belirtilen esaslara göre ve yazılı olarak yapılacaktır.
. Başvuru şartlarını taşımayanlar ile yukarıda istenen evrak ve belgeleri eksik veya gerçeğe aykırı olarak beyan edenlerin, başvuruları kabul edilmiş ve sınavı kazanmış olsalar dahi atamaları iptal edilecektir.
"YÜKSEKÖĞRETİM ÜST KURULUŞLARI İLE YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI PERSONELİ GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ YÖNETMELİĞİ" ÇERÇEVESİNDE ATAMA YAPILMAK ÜZERE İLAN EDİLEN BOŞ KADROLAR 2013/ÜGYS |
|||||
SIRA NO |
KADRO UNVANI |
SINIFI |
KADRO DERECESİ |
KADRO SAYISI |
BİRİMİ |
1 |
Ambar Memuru |
GİH |
5 |
1 |
Ziraat Fakültesi |
2 |
Ambar Memuru |
GİH |
8 |
1 |
Fen Edebiyat Fakültesi |
3 |
Ambar Memuru |
GİH |
8 |
1 |
Hastaneler Başmüdürlüğü |
4 |
Ambar Memuru |
GİH |
9 |
2 |
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
5 |
Memur |
GİH |
5 |
2 |
Ziraat Fakültesi |
6 |
Memur |
GİH |
5 |
1 |
Sağlık Yüksekokulu |
7 |
Memur |
GİH |
7 |
3 |
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu |
8 |
Memur |
GİH |
10 |
1 |
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı |
9 |
Şef |
GİH |
4 |
1 |
Tıp Fakültesi |
10 |
Şef |
GİH |
4 |
1 |
Ziraat Fakültesi |
11 |
Şef |
GİH |
4 |
1 |
Ünye İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
12 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Fatsa Deniz Bilimleri Fakültesi |
13 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Sağlık Yüksekokulu |
14 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
İkizce Meslek Yüksekokulu |
15 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Mesudiye Meslek Yüksekokulu |
16 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu |
17 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Ünye Meslek Yüksekokulu |
18 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı |
19 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
20 |
Şef |
GİH |
5 |
1 |
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı |
21 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Fen Edebiyat Fakültesi |
22 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
23 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Fatsa Meslek Yüksekokulu |
24 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
25 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Kütüphane ve Dok. Daire Başkanlığı |
26 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı |
27 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Personel Daire Başkanlığı |
28 |
Şef |
GİH |
6 |
1 |
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı |
29 |
Şef |
GİH |
6 |
2 |
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı |
TOPLAM |
34 |
|
NOT:
Üniversitemize, 12/11/2005 tarih ve 25991 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren ve 30/06/2011 tarih ve 27980 sayılı Resmi Gazete ile değiştirilen “Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” uyarınca görevde yükselme sınavı sonucu atanacaklarda aranacak genel ve özel şartlar:
Genel Şartlar:
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 68’inci maddesinin (B) bendinde belirtilen hizmet şartlarını taşımak.
c) İlan tarihi itibariyle yükseköğretim üst kuruluşları ile yükseköğretim kurumlarında en az iki yılını geçirmek kaydıyla üç yıl hizmeti bulunmak.
d) Görevde yükselme eğitimine katıldıktan sonra yaptırılacak görevde yükselme sınavından başarılı olmak. (Bu sınavda 100 üzerinden 70 ve daha fazla puan alanlar başarılı sayılırlar.)
Özel Şartlar:
Memur, Ambar Memuru kadrosuna atanabilmek için;
1) En az ortaöğretim mezunu olmak. (Lise ve Dengi)
Şef kadrosuna atanabilmek için;
1) En az iki yıllık yükseköğrenim mezunu olmak.
2) 5.maddenin ikinci fıkrasının (f) bendinin (1) ve (2) numaralı alt bentlerinde sayılan kadrolarından birinde çalışıyor olmak.
NOT:
1) Görevde Yükselme Eğitiminin yapılacağı yer ve tarih daha sonra ilan edilecektir.
2) Görevde yükselme eğitimine katıldıktan sonra yaptırılacak görevde yükselme sınavında başarılı olanlar başvuru yaptıkları kadrolarının bulunduğu birimlerde görev yapacaklardır.
3) İlgili Yönetmelik gereğince : Aylıksız izinde bulunanlarda dahil olmak üzere, kanunen verilmesi zorunlu olan izinleri kullanmakta olan kurum personelinin, görevde yükselme eğitimi ve sınavı ile unvan değişikliği sınavına katılmaları mümkündür. (değişik cümle:rg-18/12/2012-28501) görevde yükselme eğitimi ve sınavına başvuran personel, başvuru tarihinin son günü ile sınav tarihi arasındaki sürede yıllık izin kullanamaz. Duyurudan önce yıllık izinde bulunanlar, en geç başvuru tarihinin son gününe kadar izinlerini sona erdirmek kaydıyla başvuruda bulunabilirler.
Müracaat Ön Değerlendirme Formu (Ek-1)
SINAV UYGULAMA DUYURUSU
SINAVIN ADI
. “2013 Üniversitelerdeki İdari Personel İçin Görevde Yükselme Sınavı”, kısa adı ise “2013-ÜGYS”
SINAV YERİ, TARİHİ, GÜNÜ VE SAATİ
. Sınav 27 Ekim 2013 Pazar günü Ankara’da yapılacaktır. Sınav saat 09.30’da başlayacak ve iki saat sürecektir.
SINAV ÜCRETİ
. Aday, 50,00 (Elli) TL sınav ücretini, 04 Eylül 2013 tarihine kadar Ziraat Bankası Ordu Üniversitesi Şubesi IBAN NO: TR36 0001 0023 5546 7493 7951 37 no’lu hesaba ad soyad ve “Görevde Yükselme Sınav Ücreti” açıklamasıyla yatıracaktır.
. Aday, sınav ücretini yatırırken bankaya herhangi bir havale ücreti ve benzeri gider ödemeyecektir.
. Banka dekontunda adayın adı, soyadı, T.C. kimlik numarası ve katıldığı sınavın kısa adı (2013-ÜGYS) bulunacaktır.
. Sınav ücreti bankaya yatırılacak, mektupla, elden veya başka bir yolla tahsil edilmeyecektir. Bankaya ücret yatırmayan adaylar elektronik başvuru yapamayacaktır.
. Başvurusunu yapmayan, başvuru koşullarını taşımayan, başvurusu geçersiz sayılan, sınava girmeyen veya giremeyen, sınava alınmayan veya sınavdan çıkarılan, sınavda başarı sağlayamayan veya sınavı geçersiz sayılan, ücret gerektirmeyen bir işlem için ücret yatıran, aynı işlem için birden fazla ödeme yapan adayların ödedikleri ücretler geri verilmez.
SINAV BAŞVURUSU
. Sınav Başvuruları Rektörlük tarafından onaylanan adaylar başvurularını, 04 Eylül 2013-13 Eylül 2013 tarihleri arasında ÖSYM başvuru merkezlerinden (Tüm il/ilçe ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri) elektronik ortamda yapacaklardır. ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticiliklerinin adresi ÖSYM’nin internet sayfasında yer almaktadır.
. Sınava girmesi Rektörlük tarafından kabul edilen ve sınav ücretini yatıran adaylar, ÖSYM’nin internet adresinden edinecekleri Aday Başvuru Formunu doldurmuş olarak ÖSYM Başvuru Merkezlerine şahsen başvuracaklardır.
. Adayların başvurularını yaparken, doldurulmuş Aday Başvuru Formunu, sınava başvuru yapabileceğine ilişkin Rektörlük yazısını, sınav ücretini yatırdığını gösteren banka dekontunu, nüfus cüzdanını yanlarında bulundurmaları zorunludur.
. Başvuru merkezi görevlisi tarafından adayın Başvuru Formundaki bilgileri (Kimlik/iletişim bilgileri, görev yaptığı Üniversite kodu, başvurduğu kadro unvanı vb.) ile birlikte web kamerayla alınacak fotoğrafı da elektronik ortama aktaracaktır. Fotoğraf, adayın fiziksel olarak kolaylıkla tanınmasını sağlayacak nitelikte olmalıdır.
. Başvuru merkezi görevlisi adayın bilgilerini ve fotoğrafını elektronik ortama aktardıktan sonra yazıcıdan alacağı Aday Başvuru Kayıt Bilgileri formunu kontrol etmesi için adaya verecektir. Aday belgeyi kontrol edecek ve bilgiler doğru ise imzalayıp görevliye onaylaması için geri verecektir.
. Adaylar başvuru merkezine Başvuru Hizmeti Ücreti olarak 3,00 TL ücret ödeyeceklerdir.
. Adaylar, sınava başvuru işlemini tamamladıktan sonra, başvuru bilgilerini ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinden kontrol etmelidir.
. Adayların Aday Başvuru Formuna yazdıkları bilgilerin sorumluluğu kendilerine aittir. Aday Başvuru Formuna yazılan bilgilerdeki eksik veya yanlışlar yüzünden doğacak sonuçlardan aday sorumlu olacaktır. Bir adayın beyanının gerçeğe uymadığı tespit edildiği takdirde bu aday, aradan geçen süreye bakılmaksızın bu sınavdan elde ettiği tüm haklarını kaybedecektir.
. ÖSYM Aday İşlemleri Sistemine erişim için adaylara internet erişim şifresi başvuruda verilmektedir. Yeniden şifre edinmek isteyen adaylar, başvuru merkezlerine (Ortaöğretim Kurumu Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri) nüfus cüzdanı ile şahsen başvurarak ücret karşılığı alacaklardır. Şifrenin edinilmesi ile ilgili ayrıntılı bilgi ÖSYM’nin internet sayfasında bulunmaktadır.
SINAV UYGULAMASI
. Sınav organizasyonu ve sınavın uygulanması tamamen ÖSYM’nin sorumluluğunda gerçekleştirilecektir. Sınav görevlileri ÖSYM tarafından atanacaktır.
. Adaylar, sınava girecekleri yer bilgisini gösteren Sınava Giriş Belgesi’ni 21 Ekim 2013 günü saat 14.00’ten itibaren ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinden T.C. Kimlik Numarası ve aday şifresi girerek edinecektir. Belgenin üzerinde adayın sınava gireceği merkez, bina, salon bilgileri ile adayın fotoğrafı bulunacaktır.
. Adaylar sınava, internetten edinecekleri Sınava Giriş Belgesi ve nüfus cüzdanı ile kabul edilecektir. Nüfus cüzdanında soğuk damga basılı olmalı, adayın güncel bir fotoğrafı ve T.C. Kimlik Numarası bulunmalıdır. Üzerinde soğuk damga, güncel bir fotoğraf veya T.C. Kimlik Numarası bulunmayan nüfus cüzdanları kabul edilmeyecektir. Bir aday bu belgeleri yanında olmadığı halde Sınav Merkezi Koordinatörlerinin, ÖSYM Temsilcilerinin, bina veya salon görevlilerinin kararıyla herhangi bir salonda sınava alınmış olsa bile, bu adayın sınavı ÖSYM Yönetim kurulunca geçersiz sayılacaktır.
. Sınav için gerekli olan iki adet kurşun kalem, silgi, kalemtıraş, peçete ve şeker her bir aday için ÖSYM tarafından temin edilecektir.
. Tüm adaylar ÖSYM’nin internet adresinde yayımlanan “Sınav Uygulamalarına İlişkin Güvenlik Tedbirleri”ne uymak zorundadır. Sınav Bina/salonları ÖSYM tarafından kurulacak güvenlik kameraları ile izlenebilecektir.
SINAV KONULARI
. Sınavda adaylara, Görevde Yükselme Eğitimi Ders Notlarından 30 soru, Üniversitelerdeki İdari Personel İçin Görevde Yükselme Eğitimi Alan Bilgisi Kitabından 50 soru olmak üzere çoktan seçmeli sorulardan oluşan bir test uygulanacaktır.
SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
. Testlerdeki her sorunun puan değeri aynı olmak üzere, yüz (100) tam puan üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
. Üniversitelerdeki İdari Personel İçin Görevde Yükselme Eğitimi Alan Bilgisi Kitabından hazırlanacak sorular, kadro unvanlarına bağlı olarak zorluk derecesine göre gruplandırılabilecektir.
. Sınava girecek adaylar için yeteri kadar test ve cevap kâğıdının hazırlanması ve basımı ÖSYM tarafından gerçekleştirilecektir.
. Sınavda uygulanacak testlerin telif hakları ÖSYM’ye ait olacaktır. Sınav sonrası sorular kamuoyuna açıklanmayacaktır.
. Adaylar, testteki sorularla ilgili cevaplarını optik okumaya elverişli cevap kâğıtlarına işaretleyecekler, cevap kâğıtları optik okuyucuyla okunacak ve bilgisayarla değerlendirilecektir. Değerlendirme doğru cevap sayısı üzerinden yapılacak, yanlış cevaplar dikkate alınmayacaktır. Testteki sorulardan herhangi biri, biçimsel veya bilimsel bir nedenle “geçersiz” sayıldığı takdirde bu soru, ilgili testte en az bir işareti bulunan tüm adaylar için doğru cevaplanmış kabul edilecektir.
İLETİŞİM VE DUYURU
. Sınav sonuçları, tüm adaylar için doğru-yanlış sayılarını da gösterecek şekilde, puan sırasında elektronik ortamda, sınavı takip eden 30 gün içerisinde elektronik ortamda Rektörlüğümüzün erişimine açılmış olacaktır.
. Sınav sonuçları ÖSYM’nin internet sayfasından duyurulacak, adayların adresine ayrıca sınav sonuç belgesi gönderilmeyecektir.
. Adaylar sınav sonuçlarını, ÖSYM’nin http://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden T.C. Kimlik Numaraları ve aday şifreleri ile öğrenebileceklerdir. İnternet sayfasında ilan edilen sonuç bilgileri adaylara tebliğ hükmündedir.
SINAV İLE İLGİLİ İTİRAZLAR
. Sınav sonucunun incelenmesini isteyen adaylar, sonuçların ÖSYM tarafından elektronik ortamda açıklanmasından itibaren en geç 10 gün içinde, ÖSYM’nin internet sayfasında yer alan “Adaylar Tarafından Dilekçe Gönderilmesi” konulu duyuru doğrultusunda Genel Amaçlı Dilekçe örneğini kullanarak ÖSYM’ye başvurmalıdırlar.
. Sınav sorularına ilişkin itirazlar ise, sınav tarihinden itibaren 3 gün içerisinde aynı şekilde yapılmalıdır.
. Adayların inceleme masrafları karşılığı, ÖSYM’nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Güvenevler Şubesi 6028011-5013 numaralı hesabına (IBAN NO:TR 070001000830060280115013) 5,00 TL yatırdıklarını gösteren dekontunu dilekçelerine eklemeleri gerekir. Dilekçe ÖSYM Sınav Hizmetleri Daire Başkanlığı 06538 Bilkent/Ankara adresine ulaştırılmalıdır. Süre hesabında ÖSYM genel evrak kaydına giriş tarihi esas alınacaktır. Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile üzerinde adayın T.C. Kimlik Numarası, adresi, evrak referans numarası vb. bilgileri yazılı olmayan, imzalanmamış ve ekinde banka dekontu bulunmayan dilekçeler kesinlikle işleme alınmayacaktır.
. ÖSYM süresi içinde yapılan itirazları inceleyecek, sonuçları adaylara ve gerektiğinde ilgili kuruma 10 gün içerisinde posta ile bildirecektir.
. Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile üzerinde adayın T.C. Kimlik numarası, adresi, evrak referans numarası vb. bilgiler yazılı olmayan, imzalanmamış dilekçeler işeme alınmayacaktır.
. Süre hesabında ÖSYM Genel Evrak kaydına giriş tarihi esas alınacaktır.
. ÖSYM aday dilekçelerini ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinden alabilecek ve/veya adayların vermiş olduğu dilekçeleri http://ais.osym.gov.tr internet adresinden cevaplayabilecektir.
12/08/2013
Ordu Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
- 2025 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporu
- 2025 DGS Kayıt İşlemleri
- 2025-2026 Güz Yarıyılı Yandal Başvuru Koşulları ve Değerlendirme Takvimi
- Öğretim Elemanı Nihai Değerlendirme Sonuçları
- 2025 YKS İle Yerleşen Öğrenciler İçin Kayıt İşlemleri
- 01.08.2025 Tarihli Rektörlük Öğretim Görevlisi İlanı Ön Değerlendirme Sonuçları
- 01.08.2025 Tarihli Öğretim Elemanı İlanı Ön Değerlendirme Sonuçları
- Kooperatifçilik Eğitimi Sertifika Programı